اعتراف می کنم، آن قدر خیره به دستانت بودم، !که چهره ات یادم نیست...
خودم مُسکِن سردردات میشم تو فقط بِمون
شاید از واقعیت خسته بشی اما از رویا هرگز
به مو رسید ولی پارهِ نشُد ...
هرآنچه آمد بگذار بیاید هرآنچه ماند بگذار بماند و هرآنچه رفت بگذار برَود..
اکثریت رو دنبال نکن راه درست رو دنبال کن
گرمای خرداد، فقط با تو تحمل می شود...
هرچه بیشتر میبینمت، احتیاجم به دیدنت بیشتر میشه...!
نیازی نیست بلاکت کنم! میخوام ببینی کیو از دست دادی
اگه خودت اولین طرفدار خودت نیستی انتظار نداشته باش کسی دیگه هم طرفدارت باشه….!
اگه تو باشی همه چیز شدنیه حتی خوب شدنِ حال من ...
همیشه اینجا پیشتم، پس چرا نمیبینی
و در آخر یاد گرفتم چگونه قوی باشم تنهایی
مث بقیه نباش عزیزم، خودت از بقیه بهتری
هرگز عشقتو از دست نده
کیفیت افکارت، کیفیت زندگیتو رقم میزنه
بزرگترین حماقت اینه ک فکر کنی فقط خودت زرنگی
ببین منو! بیخیالت نمیشم
غرق شدن تو خیال قشنگ ترین نوع مرگ تدریجیه..
برای با تو بودن یه راهی پیدا میکنم
دنیا پره از کارداشیان،دایانا باش!
فقط از عمق وجودته که میتونی خدارو حس کنی
شاید ملاقات بعدی مان روی ماه باشد همینقدر غیر ممکن !
به جای پاک کردن اشک هات، آدمهایی که باعث گریه ات میشن پاک کن..