دیوونه من دیگه گوشم از حرفات پره ما دنیامون به هم نمیخوره دلم پره...
مواظب حرفامون باشیم بعضی حرفا به عادما حسّ سقوط از ارتفاع رو میدن!
من بیماریِ جدیدی گرفتهام چیزی شبیهِ دلتنگیِ دائم....
حالم را نپرس از من ! تا حال خوب مسافت زیادی باقیست برسم خبر میدهم ...
دیگ حتی یکی هم نداریم دردامون رو بهش بگیم
جای بعضی حرفا میمونه رو دل آدم ...
عجب تلخ بود شیرینی دروغ عاشق بودنش…
درد دارد مرور خاطراتِ از دست رفتہ گان……
اگه با گذشت کردن... کسی کوچیک می شد... خدا اینقدر بزرگ نبود..
کرونا نگرفتم ولی بیماری بدتری گرفتم به اسم * نکنه کرونا گرفتم *
شایدم یه روز نقش ها عوض شد من فراموش میکنم، تو به یاد میاری
فردی در ترافیک جلوی ما می پیچد * احمق * ما که جلوی دیگران می پیچیم * زرنگ *
بعضى وقت ها باید حق رو به طرف مقابل داد نه بخاطر اینکه حق با اونه فقط بخاطر اینکه ساکت بشه
گآهی اوقات اَرزِش یک لحظه رو نمیفَهمی تا اینکِ به خاطرِه تبدیل میشِه
به کاکتوس که زیاد آب بدی خراب میشه حکایت محبت کردن به یه سری آدمای زندگیمونه
رابطه ی محکم فقط اونجاش که حتی در نبودش هم پشتش باشی و هم طرفدارش
میگن چته توضیح بده.. توضیح میدی میگن بیخیال
بخند بلند بخند با بغض بخند با اشک بخند اما بخند هیچکس نباید بفهمه چقدر داغونی
اگه دیدی یه نفر احساس نداره قضاوتش نکن شاید احساسش رو برای همیشه یجا جا گذاشته
سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود...
لحظه ها تنها مهاجرانی هستند که هرگز باز نخواهند گشت ... قدر لحظه ها رو بدونیم
مامانم بهم گفت (( کسى که واست ارزش قائله هیچوقت خودشو تو موقعیتى قرار نمیده که باعث شه تورو از دست بده )) و من این جمله رو با تمام وجودم حس کردم
انقدر فریادهامو تو خودم ریختم که به چشام زل بزنی کر میشی
اگه نمیتونی منو تو بدترین حالتم تحمل کنی ، قطعا نمیتونی لیاقت منو تو بهترین حالتم داشته باشی.