باران درون ساده انگاشتی این باران...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

باران درون

«ساده انگاشتی این بارانِ درونم را...
گفتی دیوانه،
اما نمی‌دانستی این «آشفتگی»،
تنها انعکاسِ تنهاییِ من است در آینه‌ای که تو،
هرگز آن را درست ندیدی.
ما از دو دنیای متفاوتیم؛
تو در فکرِ حلِ مسئله‌هایِ خودی،
و من... در حالِ تحملِ دردی که
برای تو، حتی قابلِ شنیدن هم نبود.»

طناز ماجولانی
ZibaMatn.IR
طناز ماجولانی
ارسال شده توسط
ارسال متن