زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
3.0 امتیاز از 2 رای

دریافت عشق آسونتره یا پرتاب پیکان الهه ی عشق؟
ما انسانها عاشق می شویم تا خصوصیاتی همچون شجاعت ،پشتکار،قدرت،جسارت را که در خود نمی یابیم در جفتمان بیابیم.و آن خصوصیات منفی که در نیمه پنهان وجودمان هست مثل ضعف،ناسازگاری،خشم و ... را در نیمه گمشده مان نبینیم.
از اینرو برای کسانی که نسبت به دوست داشتنی بودن خود کاملا معتقد نیستند ،ابراز عشق طرف مقابل همانند جایزه افتخار برای کاری که انجام نداده اند می باشد،و گاها به سختی پذیرای عشق خالص هستند و در روابط خود ناسازگاری ایجاد می کنند.
و انان که خویشتن دوست هستند در روابط کمتر تنش ایجاد می کنند.
از آن طرف کسانی که به راحتی به هر کسی ابراز عشق می کنند احتمالا آسانترین افراد را انتخاب می کنند !اری!کسانی که کمتر در موردشان می دانند ،چون آرمانشهر آنها در ورای حقیقت فرو می ریزد؛ به همین دلیل بعد از آغازی سرخوشانه ،پایانی خونین را در عشق تجربه می کنند.
به این دلیل بهترین عشاق ،عشاقی هستند که کفه ترازوی مثبت و منفی شان به هم نچربد!مثلا اگر یک طرف نگرانی ها و ترسهایش بیشتر است،طرف مقابل خونسرد تر و شجاع تر باشد و به گونه ای مکمل یکدیگر باشند.
اما شرط لازم برای آن داشتن اهداف و مسیری مشترک است ،مسیری رو به رشد و حمایت یکدیگر،«آنگاه دنیا پر از عشاقی ماندگار و حمایت گر خواهد داشت.»

فتانه حضرتی پیچک
ZibaMatn.IR

متن فتانه حضرتی(پیچک) ارسال شده توسط
متن فتانه حضرتی(پیچک)


ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید

انتشار متن در زیبامتن