خسته ام از دردهای بی امان...
زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه
- خانه
- متن ها
- متن اشعار محمد خوش بین
- خسته ام از دردهای بی امان...
امتیاز دهید
1 امتیاز از 1 رای
خستهام از دردهای بیامان
آشیان میجوید از طوفان، تنم
در سکوتِ موجهای بیقرار
باز میجُوید رهِ طغیان، تنم
هرچه میکوبی، نمیریزد هنوز
مانده از مرزِ شکستن، آن تنم
پاره شد هر تار از من سالها
تارِ تو نشناخت آن دوران، تنم
هر نفس داغیست بینام و نشان
میکشد بارِ تو را پنهان، تنم
تا نفس هست و غبارِ رفتنَم
میکشم با خویش، بیفرمان، تنم
خسته از محرابِ سجدهخوردگان
بوسه زد بر خاکِ بیایمان، تنم
هرچه کردی پارهاش کردی، نشد
باز برخاست از آن ویران، تنم
محمد خوش بین
ZibaMatn.IR