*کلبه تسکین* دلم میخواهد باران باشد و خودم باشم. شاید یک فنجان چای هم باشد. همین. همین جای تک تک آدم ها و ادا و اطوار هایشان را پر میکند. همین بس است.
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.