دنیا برای دیگران من به اندازه ی آغوشت زندگی میکنم ! ️️️
دلم فلج میشود... وقتی میخوانمت و تو حتی نمیگویی جانم
کسیو کشتی ک میمرد واست!
من همونی ام ک میبینی و هیچی نمیگی و توام فکر میکنی ندید
مَن خیلی یواشَکی از دور حواسَم بهت هَست!
بزرگ ترین آرزوی منی اگر برآورده شوی باز هم تو را آرزو می کنم...
شهری دروغ گو خطرش کمتر است از یک رهگذر که از سر ایمان دروغ گوست
دل ات که گرفت دیگر فرق نمی کند داری برای کدام دردت گریه می کنی!
به قصد پرواز تجربه کردم سقوط را
چِل سال رنج و غُصه کشیدیم و عاقبت تَدبیر ما به دست شَراب دو ساله بود
آنچه اندازه گرفته می شود، قابل مدیریت می شود.
آنچه فرزند درباره ی پدر می اندیشد مهم نیست؛ چگونه پدر بودن مهم است.
این حجم از فاجعه و اندوه !.... چه تسلیتی ؟ چه تسلایی ؟!
رفیق خیلی میخوامت
مرگ اینجا نجات دائمی است
دلم گرفته و روی شانه هایِ خودم گریه میکنم
آبی که بر آسود زمینش بخورد زود دریا شود آن رود که پیوسته روان است
دردا و دریغا که در این بازی خونین بازیچه ایام دل آدمیان است
به ویرانی این اوضاع هستم مطمئن زان رو که بنیاد جفا و جور بی بنیاد می گردد
آهوان، گم شدند در شب ِ دشت آه از آن رفتگان ِ بی برگشت
اونقدر تو اغوشم بمون تا جات بمونه رو تنم
زاریِ ما در غمِ دل دید و شادیمرگ شد مردنِ دشمن ز تأثیرِ دعایِ ما مسنج
فکر زنجیری کنید ای عاقلان بوی گیسویی مرا دیوانه کرد
زندگی باتو قشنگ تره دلبر