پارادوڪس یعنى چشماش آبى نبود اما منو تو نگاهش غرق ڪرد...! ️️️
گاهی عجیب آرامشم را به تو مدیونم.. ️️️
سر زده که میایی/لوس میشود/خانه/بشکن میزند/اغوش...//
بهشت کجاست ؟ یک فضای چند وجب در چند وجب میان بازوهای کسی که دوستش داری
عشق، یه جهانِ بی زواله دنیایی که من می بینم تنها با تو ایدهآله... ️️️
دوستت دارم … این تعارف نیست زندگی ِ من است!
تو را میخواهم و یک کلام فقط تو را، همین و بس!
تو بهانه ی منی! به دستِ هیچکس نمی دهَمَت...! ️️️
چشم هایش معبدی بود برای پرستیدن ️️️
یکی مثل من همه دنیاش خلاصه تو چشماته ️️️
باز شب شد در خیالم مقصدم آغوش توست ️ ️️️
تو تقدیر منی و من در حد مرگ دوستت دارم
وقتی نباشی، زندگی زشت و پلید است آیینهام غیر از تو زیبا یی ندیده ست
تو که باشی زمستان زیباترین فصل تقویم می شود و شب را هیچ حاجتی به صبح نیست
داشتن تو قوت پرواز برای این بال شکسته است
چقدر دلتنگ حضورت هستم! کاش تصویرت، نفس می کشید . . .
مردن فقط وقتی قشنگه؛ که تو بخندیُ من برای خنده هات بمیرم ️️️
گر هیچ نباشد چو تو هستی همه هست️ ️️️
- آرامشو تو چی میبینی؟ + تو چشماش وقتی میخنده ️️️
کنار تو چقدر به بهتریت شکل ممکن حال دلم خوبه...
نباشی میمیرم بی تو
کجای جهان بگذارمت،تا زیباتر شود آنجا؟
از تمام جهان سهم من تو باشی و بس
تو همان تافته ای که از همه جدا بافتمت ...