تنها مردگان پایان جنگ را دیده اند.
هر نوع سرکوبی منجر به ایجاد جنگ می شود.
فکر نمی کنم هیچ کس در جنگ راجع به خود به عنوان قهرمان فکر کند.
من یک جنگ را به اندازۀ کافی دیدهام که آرزو کنم هرگز جنگ دیگری را نبینم.
سالها عشق ؛ در دقیقهای نفرت فراموش میشود !
وقتی وارد جنگ شوید، هر دو طرف کاملا شکست می خورند.
ما جنگ می کنیم تا شاید بتوانیم در صلح زندگی کنیم.
صلح نه تنها بهتر، بلکه بسیار دشوارتر از جنگ است
خیال دیدنت چه دلپذیربود... جوانی ام در این امید پیر شد! نیامدی و دیر شد...
از تماشای تو چون خلق نیارند ایمان ؟ کافرَست آن که تُرا بیند و بیدین نشود !
بعضی وقتها فراموش میکنم که با خنده ، خیلی کارها میشود کرد ...
- منو عز دور تماشا کن - عَ نزدیک داغونم . . .
وفاداریه ادمارو زماننشون میده نهزبان...
هیچکس نفهمید پشت آن قهقهه های بلندم چه غم های سنگینی بر دلم مینشیند
کافه گردی با تو در دی ماه می چسبد عجیب گور بابای همه،استاد و درس و امتحان
افتادگان چو تکیه به دست دعا کنند صد درد را به قطرۀ اشکی دوا کنند
بهونه ی قشنگ زندگیم قشنگترین روز زندگیت مبارک
ای مهربان من . من دوست دارمت مهربان جانم تولدت مبارک
آره دارم میخندم ولی تو دیگه دلیلش نیستی!
رابطه ای که میدونید سرانجامی نداره شروع نکنید؛ سنگ مفته،ولی گنجشک جون داره...
آدم که دلتنگ می شود زود به زود می میرد
به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم ز غرور ناز گفتی که مگر هنوز هستی
به تلخکامی دریا شکر چه خواهد کرد
حافظ کجای کاری !؟ فالت غلط در آمد گفتی غمت سر آید این عمر بود سر آمد...