بودنت بهشتمه... در جریانی که...
این جمعه ها غروبش بده وسط یه شهر غم دیده!
هیچ موجودی... نفرت انگیز تر از عاشق نیم بند نیست...! .
بعضیا رو نتونستم بفهمم از دور آدم هستن یا از آدمی به دور
در تمام طول شب رویاهای من پر خواهد بود از تو
من دیگه زندگی بدون تو رو بلد نیستم....
از یه جایی به بعد قلبتم عاقل میشه
تو تصمیم میگیری چه ستاره هایی تو زندگیت بدرخشن
فاصله آزمودن دلهاست....
این روزا با خوبی بیش از حد کسی اسیرت نمیشه رئیست میشه!
بچه ی آخر که باشی باید بشینی و رفتن بقیه رو نگاه کنی.
بچه ی اخرکه باشی شکسته شدن و پیر شدن پدر مادرتو میبینیو خودتم باهاشون پیر میشی.
بچه ی آخرکه باشی طعم تلخ تنهایی رو میچشی
گاهی باید در دل سنگ رویید بە امید فرداهای بهتر
خوشحالم از اینکه کنارش میخندی...
کمتر حرف بزن هم خودت بیشتر یاد میگیری و هم دیگران را بیشتر می شناسی ...
برای اونایی که ارزش نمیدن انرژی صرف نکن
حرفاتون رد پا میزاره مراقب جا پاهاتون باشین
روز جهانی بوسه رو به اونایی که تو سختیا مارو بوسیدن گذاشتن کنار تبریک
یعنی اونم دلش تنگ میشه؟میشه،نه واسه تو
ما قراره برا خودمون نفر اول باشیم
بعضی وقتا چقد نبود یه آدم باعث میشه کم بیاری
من حتی از خودمم بیزار باشم باز دوستت دارم
آدمایی که مدت زیادی تنها موندن به شدت جذابن، چیزی مثل شراب چند ساله...