من خداوند بیستون بودم تو به فکر کدام فرهادی؟! .
با من هزار نوبت اگر نامهربانی کنی ای دوست دل من همچنان مهربان توست
آمدی قصه ببافی که موجّه بروی در نزن ، رفته ام از خویش ، کسی منزل نیست
خود واقعی تان را نشان ندهید ، بگذارید تصویری ک عز شما دارند خراب نشود
زندگی ادامه دارع حتا وخدی ت نباشی . عگ عاشنا بمونی یا مص قریبه هاشی
جرئتِ مُتفاوِت بودَن رو داشته باش این دنیا پُر از آدمهاى معمولیه
گریه کردن خوبه حتی آسمون هم گاهی گریه میکنه
آزمودم دل خود را به هزاران شیوه هیچ چیزش به جُز از وصل تو خشنود نکرد !
وقتی به خود آمدم که تمامِ من پر شده بود از تو! ️️️
به سوی ما نگر چشمی برانداز وگر فرصت بود بوسی درانداز...
و شب بخیر گفتن تو پایان شب نیست شروع خوشبختی ست ️️️
هیچ نقطہ از دنیا آرامتر و زیباتر از قلب تو نیست... ️️️
دوستت دارم و مو لای درزِ این عشق محال است برود ...! ️️️
باهم درستش میکنیم، خودِ خودِ خوشبختیه ️ ️️️
زندگی بدون تو به ساز من نمی رقصد بودنت را محتاجم سخت... ️ ️️️
تو خواستنی ترین رخدادِ تمامِ عمر مَنی ️️️
شب شده بیا آغوشت را بگشا نبض زندگی ام در خواهش یک شب بخیر تو می زند.️
گر هزاران دام باشد در قدم چون تو با مایی نباشد هیچ غم...
فانوس آرزوهایم همیشه روشن است
ما را نگاهی از تو تمام است اگر کنی
معشوقه ی ما یکسره در حال نماز است عشق است خدایی که خدا داشته باشد .
دلبر شیرینم تولدت مبارک
حال مرا که می پرسی خوب می شوم!
و عمق عشق هیچگاه شناخته نمی شود مگر در زمان فراق…