روز دختر مبارک و خداوند لبخند زد و دختر افریده شد ...
هیچوقت حسرت زندگی آدمایی که از درونشون خبر نداری نخور هر قلبی دردی دارد فقط نحوه ابراز آن فرق دارد بعضی ها آن را در چشمانشان پنهان میکنند و بعضی ها در لبخندشان
صبح یعنی منِ دیوانه در آغوش تو بیدار شوم تو بخندی به منو میخِ همین خنده کِشدار شوم...
بعضی ها وقتی برایت مینویسند: خوبی؟ آدم لبخند مهربانشان را میبیند بین حروف قدرشان را بدانید آنها مهربانی را اعتباری دوباره میدهند