دیوانه نیستم فقط ... طوری خاص که دیگران نمی توانند دوستت دارم ... ️️️
آغوش بگشا تا در بالین تو پرده از راز شب بردارم ...
مى کشد کار من از فکر تو آخر به جنون ️️️
تو یہ انتخاب نیستی، تو اولویت منی... ️️️
جمعه یعنی چای با عطر حضور تو دم بکشد
تو بخند... من قول میدهم... تمام جهان را برایت برقصانم
گیسوان شب یلدایی *تو* تمام خزان مرا به باد داد...
سلام می کنم به طلوعی که تو را برایم نوید داده است..
هنوز با همه بدعهدیت دعاگویم
هنوز عشق تو امید بخش جان من است...
صدایت در گوشم ولوله به پا میکند جانان
دوستت دارم انقدر زیاد، که قابل توصیف نیست...
نکند بوی تو را باد به هر جاببرد خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری
لب مشروطه؛ دلت توپ؛ نگاهت قزّاق امنیت نیست در این مجلس وهم انگیزت
سوگند میخورم که نباشی بهار نیست
دل هوای روی ماه یار دارد جمعهها دل هوای دیدن دلدار دارد جمعهها
هرقدر میخواهی عاقل باش من دلم میخواهد همچنان دیوانه ی تو باشم ️️️
سِکانسی ازبِهشت تویِچِشمایِ تو اکرانِه ️️️
I need an event like your hug..! دلم ، یڪ واقعہ از جنس آغوش تو میخواهد ️️️
کن نظری که تشٖنه ام ، بهر وصال عشق تو
️ تا نَفَس دارم بِدون قلبم اقامتگاه توست ️️️
داشتنت تمام آرزویی است که دارم ... ️️️
بهار نیست... بهشت است... فصلِ دیدن تو... ️️️
من با طُ خوشم بقیه کین؟