جز دستانت، هیچ چیز ارزش سخت گرفتن را ندارد...
قشنگی عشق فقط اونجاش که... همه میگن اینا هنوز باهمن..
تو بودنت کنارم انقدر قشنگه که میخوام قربون هر لحظه اش برم
-ز همه دست کشیدم؛ که تو باشی همهام… ️️️
نقطه ی امن جهان شیب کم شانه ی توست.. ️️️
پر از آسودگی ام تا تو کنارم هستی ...️ ️️️
صبح بهانه است برای بیداری، چشمانم دلشان تنگ تو میشود... ️️️
هر شب حافظهیِ من پُر تصویر توئه ....️ ️️️
او فقط جان من و یار من و مال من است...️ ️️️
ʏᴏᴜʀᴇ ᴍʏ ᴅᴇᴇᴘᴇsᴛ ᴍᴇᴀɴɪɴɢ ɪɴ ᴍʏ ʟɪғᴇ عمیق ترین معنایِ زندگیِ مَنی️ ️️️
تا به دل مهر تو دارم بیمی از پاییز ندارم
نصف قلبم مال *تو* نصف دیگرش فدای *تو*
تمام عشق من به تو خلاصه شد
میدونی چیه؟ یه تار موت که سهله؛ من حتی فکرتم به کسی نمیدم
من به هیچکس اهمیت نمیدم امّا واسه تو میمیرم
همین عادت با تو بودن یه روز... اگه بی تو باشم منو می کشه!
خواب دیدم دستهایم خالی از گیسوی توست خوب شد با عطر مویت پا شدم، کابوس بود
زوریه... تو باید مال من باشی!!!!
سنگم، اما به خدا اخمِ ظریفی کافیست ناگهان ذوب کند قلبِ دماوند مرا...
فتبارک گفتن الله بی حکمت نبود شدت زیبایی ات رب را به وجد آورده بود
سخت ترین عشق عشقیه که میدونی بهش نمیرسی ولی بازم دوستش داری...!
در دیده ی من خوب ترین مرد زمینی هر چند که در چشم همه مسأله داری
موی فر داری شما و دلربایی میکنی دلبر مو فرفری در دل خدایی میکنی...
به نفس های تو بند است مرا هر نفسی ️️️