متن کوتاه
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات کوتاه
هر کجا واژه به زانو بنشیند، نام توست
هر کجا شعر به پایان برسد، آغاز توست
پشت همه اتفاقات و حوادث بزرگ خوش و ناخوش یه هیچ بزرگ هست
ه
با خیال تو ز هر شب که از خواب پرید
تشنه ای بود که در بادیه ای آب ندید ....
هر صبح
که نامت را میخوانم
جهان دوباره
شیرین میشود...
هزاران خطبه هم بخوانند حرام است، معشوقهی کسی را به کسی دادن :)❤️🩹
بیا به آغوشم
توکه نیستی گویی
جهنم است در سینه ام!
دلتنگی
همان احساس غریبیست
که دم غروب ها
بی هیچ فکر و خیالی
یقه ات را میگیرد ...
برای من اولین برف سال یعنی تکرار حضور تو
که هیچ وقت تکراری نمی شود..
برف نو مبارک
برف میبارد و همه خوشحالند و من غمگین …
دارد رد پاهایت را می پوشاند برف !
ثروتمند کسی است که:
بتواند از ارزانترین چیزها لذت ببرد!
هیچ چیز آرامِش را
برایَت نَخواهَد آورد
مَگر خودِ تو...🌱
موفقیت یک مسیر طولانی است راهی پر از درس و گاهی پر از چالش و سختی..
دنیا برام قشنگه چون تویی،
هر جا تو باشی، همونجا بهشته.
بیا که همهی دنیام تویی،
بیتو حتی نفسهام بیجان میشن.
ببند گوش ز غوغای جهان، ای دلِ من
که رازِ عشق شنیدن، به سکوت است و سخن
زندگان، اگر به معنا نرسند،
چون سایهای بر دیوارند...
بیصدا، بیاثر، بیفردا.
عشق آن گوهر ناب است که در سینهی دل
هرچه طوفان برسد، رنگِ صفایش نرود...
امروز اگر به عشق، جانم پناه توست
فردا به مهربانی، دنیا نگاه توست...
یادگارِ عشق، جز آهِ شبانه نیست
جز سایهی غم، همدمِ جانِ خسته نیست...
بگذار به لبخندت، این زمستان بهار شود
بگذار به چشمانت، دل دوباره قرار شود...
برف میبارد و دل، بیتو به طوفان شده است
ایکاش به لبخند، جهانم تو بهاران بکنی...
در دلِ من، جهان همه خاموش شود
وقتی که نامِ تو، در آن طنین اندازد...
عشق آمد و جان سوخت، چو پروانه به آتش
جز خاکستر دل، یادگاری نماند...