اس ام اس
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات اس ام اس
پیر اگر باشم چه غم!؟
عِشقَت جوانم می کند...
اشک
رد پای خاطرات را
کجا باید ببارد
یارب چه محالیست این اندوه شیرین جوانه زده درمن
کاش جای ماه بودم
انگشت نمای هر شب تو
هر شب مرا خیال تو...
آید به مهمانی من...
قلب مهربان زخم فراوان دارد
احترام ما غرور او شد
هیچ بالشی نرم تر از وجدان نیست
بزرگ ترین ثروت ارامش است.
دلشکسته تر از آنم که ترک هایش را ترمیم کنی
میدانم میبینی ب حکمتت دل میسپارم
گاهی تمام دلخوشیت میشود امید ب خدا
دست یاری دراز کردیم
سیلی قضاوت زدن
آه من وجدانت را بیدار میکند.
من به ویران شدن...
از چشم تو عادت کردم...