پول خوشبختی نمیاره ؛ ولی گریه کردن تو یه مرسدس آسونتر از گریه کردن روی دوچرخه است !
به هیچکس در این دنیا وابسته نباش حتی سایه ات هنگام تاریکی تو را ترک میکند
می گفت با تمام وجود دوستت دارم بعدا فهمیدم آدم بی وجودی بود
تنهایی یعنی تو دعوایی که مقصرش تو نیستی حتی خانوادتم پشتت نباشن...
بهترین چیز در زندگی این هست کسی را پیدا کنی که تمام اشتباهات و ضعفات را می داند و هنوز فکر می کند تو واقعا شگفت انگیزی
-دستات چرا کبودن؟! +چیزی نیس،با دیوار دردودل کردم
من همونی ام ک میبینه و هیچی نمیگه و توام فکر میکنی ندیده
-فراموشش کن +چن ساله تنها هدفم تو زندگی همینه
آدامسا بهمون میفهمونن هیچ شیرینی ای موندگار نیس
خوشبختی نزدیکه کافیه چشماتو ببندی ونفس نکشی
شده مثلا اونقدر بهش فکر کنی که تا میخوای یکیو صدا کنی،اشتباهی اسم اونو بیاری؟
قرار نیست همیشه با تفنگ و اسلحه آدم کشت گاهی قاتل کسی است که در هنگام وابستگی بی دلیل میرود ...
دلم فلج میشود... وقتی میخوانمت و تو حتی نمیگویی جانم
I want someone to be afraid of losing me من یکیو میخوام که از دست دادن من بترسه
کسیو کشتی ک میمرد واست!
من همونی ام ک میبینی و هیچی نمیگی و توام فکر میکنی ندید
مَن خیلی یواشَکی از دور حواسَم بهت هَست!
ما میفهمیم ولی شما مهم ترید برامون
- منو عز دور تماشا کن - عَ نزدیک داغونم . . .
وفاداریه ادمارو زماننشون میده نهزبان...
هیچکس نفهمید پشت آن قهقهه های بلندم چه غم های سنگینی بر دلم مینشیند
آره دارم میخندم ولی تو دیگه دلیلش نیستی!
بیرون کردنت از زندگیم سخت بود ولی لازم بود
اکثر ادما دوس دارن چیزایی رو بشنون که دلشون میخواد، در غیر اینصورت شما براشون آدم بدى هستید