همسرم “تو” قشنگ ترین تیتر زندگی من هستی…!!!
حضور تو گرمای من است حتی در طول زمستان … دوستت دارم
هوای سرد زمستان بهانه ای عالی برای در آغوش گرفتن است
ذرات برف همچون بوسه هایی هستند که از بهشت آمده اند
بهمن هم آمد مدفون نشدندخاطراتت
خودم یه تنه فدات میشم عشق زندگیم
میخواهم برای تمام عمر درگیر دوست داشتن تو باشم
میخرم نازتو این ناز خریدن دارد دل سپردن به تو از خویش بریدن دارد
تو وصله ی جونمی دردت به جونم
بخت اگر بیدار باشد خواب بردارد مرا یکسر از بستر در آغوش تو بگذارد مرا!
دردِ من ، آرام جانِ دیگران است خوش به حال دیگران!
مثلِ بهمن بیا ... ! به آغوش بِکش تمامم را ...
لطفاً به جای بینی و لب های نازتان طرز نگاه و زخم زبان را عمل کنید
دلتنگم و دیدار تو درمان منست بی رنگ رخت زمانه زندان منست
اینی که من هستم تو ساختیش. نگو عوض شدی ...
فقط حالتو میخواستم بپرسم ترجمه ش میشه: هنوز منو یادته؟
با مرگ زندگی کن و با زندگی،بمیر...
یه شب میرم قدم بزنم و دیگه برنمیگردم...!
عاشق حاضر جوابی ات شدم که هیچ دوستت دارمی را بی بوسه نگذاشتی…
نفسات عشقه خنده هات جونه تو که باشی دلم آرومه ... ️️️
وقتی میبوسمت دنیا برام بهشته ️️️
چه خوشبختم وقتی که گرمی زندگیم را از لمس دستان تو میگیرم ️️️
هیچ چیز در جهان به خوبیِ بوی کسی ، که دوستش داری نیست ...!
اندیشه ها، سایه های احساساتِ ما هستند، همواره تاریکتر، تهیتر و سادهتر.