شاید عاشق تو شدن، اشتباهم بود.
خیالت بی خیالم نمیشود چرا ؟
غیر از خیال جانان، در جان و سر نباشد
که خاکم گل از آب انگور کن
در این سرما و باران یار خوش تر
“من” زن زندگی می شوم اگر زندگیم “تو” باشی
عمر که بی عشق رفت هیچ حسابش مگیر
دیوانه وار می پرستمت زیبایم
خوشبخت باشی رفیق تولدت کلی مبارک
چطور دلت امد بری ؟
شهر از صدا پُر است ولی از سخن، تهی
حرفای این ملت هم تکراری شده;\
بودنت زیباست
خوشبختی یعنی من و تو بشیم ما
-یه جای شلوغ نام ببر؟ +قلبش
اون چیزی ک خودت میخوای باش!
نقطه ی امن جهان شیب کم شانه ی توست!
من حواسم به همه جمع، ولی پرت توام.
جایی بلغزی مث خار میرم تو چشت😴
به انتظار نبودی ز انتظار چه دانی ؟
بوس از تو جان از من؛ داد و ستد از این خوش تر؟
با خدا باش و پادشاهی کن...🍃⚘
خدای جذابیت خرداد ماهی زیبا تولدت مبارک
بگو دوستت دارم تا زیبایی ام دو چندان شود