چه گناهی؟ تو مرا تنگ در آغوش بگیر تن تو عین بهشت است، جهنم با من…
در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم دستانم تشنه دستان تو شانه هایم تکیه گاه خستگی هایت به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم چون میدانم...
می روم تا که فراموش کنم چشم تو را می روم تا که در آغوش کشم یاد تو را و هوای هوس وصل ترا خواب تو را و نگاهت که جهان است و جهان در نگه ات شود آیا که فراموش کنم چشم تو را تا بسوزم و کنم خاک...
تنت تلاطم نُت هایى ست که در من پیچیده موسیقى این شعر شبیه آغوش توست... ️️️
در آغوشم بگیر️ تا شب را برایت معنی کنم ...! شب بخیر نفسمم ️️️
نه ! تو دریا نیستی من هم که ماهی نیستم! بی جهت اغوش خود را سوی من وا کرده ای!
پاییز پشتِ خنده ی مان داد میکشد دستِ مرا خیالِ تو در باد میکشد در من...کسی شبیه تو فریاد میکشد حالا کجای شهر و در آغوش کیستی
دلم آغوش بی دغدغه می خواد مثل آغوش تو ... ️️️
نجوای انگشتانت را دوست میدارم ، آن زمان که در وطن آغوشت آرام میگیرم ...! ️️️
غرق آغوش کسی باش که او جان تو باشد..!! ️️️
آفتاب محبت و آغوش خوشبختی من، شفق ... روز از ... زیباترین ماه سال، از آیه حضور پرمهر توست؛ در دل رنگینکمان هستی به شعف تولدت را پایکوبان و دستافشان هستم. تولدت مبارک.
هر لحظه آغوشم تورا میخواهد شرمنده که کودک درونم بغلی است ️️️
از این به بعد همه ی قرارهایمان یاآغوش تو، یاآغوش من .... ️️️
خلوتی می خواهم و آغوشِ تو ...!
آرامش آغوش تو را خواب ندارد ... ️️️
در آغوشم که می گیری معاهده های صلح تاریخ را به چالش می کشی، عطر پیراهنت بهترین سفیر صلح جهان است! ️️️
تو باشی ️آغوشت باشه من از دنیا هیچی نمیخوام ️️️
شب هایم بدونِ بازوانت چقدر سرد می شود ... در خوابم امشب گذر کن شاید تو رابه آغوش کشیدم... ️️️
عطر آغوشت زیباترین انقلابیست که هر شب در میان جانم عاشقانه کودتا میکند
من به هر راه روم ساکن آغوش توام... ️️️
به رغم خویش مقصود من از خدا تویی در آغوش گرفتنِ تمام دوستداشتنیها و باقی ، تاسی است که میریزند با دستانِ تو همراه میشوم لبانت را میبوسم هر جا که باشی لمست میکنم و باقی ، همه پنداری است
ورتر : برایم شعری بخوان که حالم خوب کند ؛ شارلوت : در آغوشت میگیرم، این شعری است که دوست دارم برایت بخوانم!
... آغوشت همانند ِجنگِ ویتنام است! هرکه رفت یا برنگشت یا اگر برگشت دیوانه بود...! ️️️