مالِ من که نبودی، لااقل مالِ خودت باش!
اونایی که سختیاشونو تنهایی از سر گذروندن، توی خوشی هاشون به کسی احتیاج ندارن
خانواده یعنی عشق، یعنی جریان زندگی
یه خانواده خوشبخت و شاد ، بهشت زودتر از موعد است
خانواده یعنی عشق، آرامش،انگیزه
در حیرتم که دیده از او بر نداشتم ؛ دل را چگونه برد که چشمم خبر نداشت ؟!
داغ دی/لبوسرخِ سرخ/ازخیابان بلند می شد بخار
سلام غربت زیبای صبح فروردین رسیدم و نرسیدی سراب چله نشین
سلام دختر اردیبهشت ممنوعم نگاه آخر حوا . بهشت ممنوعم
سلام پنجره ی نیمه باز خردادی ترک ترک شده در کوچه ها ی آزادی
خدای تیر گلوگاه غم مرا بشناس برای عرض ادب آمدم مرا بشناس
منم که غربت مرداد را وجب کردم شب نیامدنت را دوباره شب کردم
رسیدم از وسط امتحان عشق و خطر به کارنامه ی مردود ظهر شهریور
خزان رسید و شب کوچه را تصرف کرد و مهر در بغل کاج ها توقف کرد
و بعد نوبت آبان رسید و بارانش شب عذاب و خیابان راهبندانش
تمام پنجره های جهان مکدر بود درست اخر صف ایستگاه آذر بود
هزار دانه ی اسفند ماند بر دستم دو سایه دود شد و سالنامه را بستم
و شاعرانه ترین ماه ، ماه بهمن بود
که دی سوار شد و آسمان به حرف آمد و پشت بند دوتا ابر تیره برف امد
ای همقطارِ آخرین رویا کجایی؟ ای بی تو من مجنون بی لیلا کجایی؟
آتش زدی به زندگی مرد آذری تقویم قبل آمدنت آذری نداشت
دانم که ویران خواهم شد آسان اما نمی گویم نرو ...
بعضی روزها انگار آمده اند تقاص خنده های دیروزمان را بگیرند
هیچوقت به کسی که بهت اعتماد کرده دروغ نگو ...