و در معراجِ آغوشت، پر از حالِ خوشایندم
افتادی اگر ز چشمِ مردم چون اشک در چشم مَنی عزیز چون مردم چشم
درد بر من ریز و درمانم مکن ... زانکه درد تو زِ درمان خوشتر است
بهترین حس دنیاست وقتی میدونی اول اخرش مال خودته
دلی یا دلبری، یا جان و یا جانان، نمیدانم
غم ات مباد که دنیا ز هم جدا نکند رفیق های در آغوش هم گریسته را
عاشقآننیست کههرلحظهزندلافمحبت مردآنستکهلبببنددوبازوبگشاید
یا چشم بپوش از من و از خویش برانم یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم
با آرزوى آرامش و شادى براى فصلى نو و فرا رسیدن سال جدید. سال نو میلادی۲۰۲۰ مبارک
ای آنکه ز هِجر تو ندیدیم رهایی ؛ باز آی که دل خسته شد از بارِ جدایی
مهربونیمو خرج کسی جز تو نمیکردم
من شاهدِ قتل خودم بودم....
Quita tus pulmones después تَقاص رفتنتو ریه هام پَس میدن!
کاش تا اخر مثل اول بودیم ...
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت : آهسته تر به یاد آورده شود ،خطر ریزش اشک..!!
یه وقتایی ام ،حال خوبت،همون حال بدته...! میفهمی که چی میگم
اگه دوستت داشت نمیرفت هیچ وقت این جمله رو به کسی که باخته نگید....
قدر اونایی رو که هر غلطی میکنید میبخشن رو بدونید
نگران رفتن ها نباشید زمین گرد است!!!
لابه لای دروغاتون یه نگاه به چشمای طرف بندازین شاید پشیمون شدین
خدایا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتی عقربه اش به سمت “تو” می ایستد ، آرام می شود …
به پیشگاه خدایی به توبه آمده ام که ناصواب مرا هم ثواب می گیرد
باور کنید که طعنه شنیدن از این و آن مزد کسی که به پای دلش مانده است، نیست
اصلا به درد هیچ غلامی نمیخورَد معشوقهای که واردِ دربارِ شاه شد...