برای حجمِ آغوشت تمامِ عمر می جنگم ...️
آغوش تو ... آرام کند موج دلم را...
تو شدی دلیل اینکه فراموش میکنم دردامو
من فقط و فقط دلم تو رو میخواد
تو بخواه تا بسویت ز هوا سبک تر آیم...
دارِ قالی ست دلم️ هر گره اش عشق تو است...!
از من تا حال خوب فقط یک تو فاصله است
پرچم عشق همین گوشه ی پیراهن توست
لبخند تو یعنی گل آغاز بهار من عشق مهربونم... امیدوارملباتهمیشه خندون وشادباشیو به همه ی آرزوها قشنگت برسی.... تولدت مبارک عزیزم
شارژ شگفت انگیز فقط، بوس رو لبای دلبر
ایمان بیاور برعشق اعجاز همان چشمان اوست.
من متعلق به حصارِ آغوشت هستم ️️️
نخواهم عمر فانی را تویی عمر عزیز من
جانم تو بخند که آرام شوم
فَرق بود و نَبودت فَرق مرگ و زندگیمه ️️️
جمعه یعنی من باشم و ️ چند خاطره ی بوسیدنی ات!
بهار فصل قشنگی ست، بی تو اما نه
با لبخند تو آسونه تحمل کردن سختی
کعبه جان ها تویی گرد تو آرم طواف...
تقدیر چنین میخواست آرامش من باشی
با تو خوشبخت ترین عاشق تاریخ منم
فقط تویی که تو خاطرمی
تو با من قدم بزن من تا ته دنیا جاده میسازم...
چشمات اوج آرامشمه نباشی قلبم نفس نمیکشه