زیادی احساس می کردم ، الان هیچی حس نمی کنم
غیر رویت ، هرچه را که ببینم سوی چشمم کم میشود ️️️
بجز تو در همه گیتی دگر جانان نمیدانم.... ️️️
قدمِ تازهای برداشتن ؛ این چیزی است که مردم بیشتر از آن میترسند !
به تفکر و اندیشه خود مفتخر باشید ، نه به اجداد و گذشته خود !
دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی
سرمای تنهایی به از گرمای دست ناکسان
آنچه دارم دیداری از توست ای دستنیافتنی و چشمانی که از دست رفتنیست
خرابم میکنی اما خرابی با تو می ارزد!
از مهر دوستان ریاکار خوشتر است دشنام دشمنی که چو آئینه راستگوست... .
دلیل خواست برای ماندن کفشهایش را جفت کردم
از سرم آب گذشته ست مهم نیست اگر غم دنیای شما نیز شود مال دلم
حالی خیال وصلت خوش میدهد فریبم ...
اول بشناسش بعد عاشقش شو اگه اول عاشقش بشی دیگه نمیتونی بشناسیش...
با زندگی نساز...زندگی را بساز
تا جهان برپاست مرا عشق تو بس است
از وقتی تو برآورده نشدی دیگه آرزو نکردم.
هشیار کسی باید کز عشق بپرهیزد وین طبع که من دارم با عقل نیامیزد...
نیست مرا جز تو دوا یار جگر گوشه ی من...!
بهترین حس دنیا اینہ ڪہ تو قلب تو زندگے ڪنم... ️️️
من اِنقد دوسِت دارم که،اگه دوسِش داری؛ برو !
گاهی اوقات باید بیخیال کسی بشی، که به خاطرش بیخیال همه شده بودی
با کسی باش که برای داشتنت تلاش میکنه ن مث چوب خشک وایمیسه نگات میکنه
تنگه دلم واسه شب تا صب با تو بودن