صفت عقده ای رو اگه از لغت نامه حذف کنیم بعضیا رسما بی هویت میشن
نمیدونم چرا هر وقت یکی بهم میگه خیالت راحت استرسم بیشتر میشه
به بعضی ها هم باید گفت:آره میدونین بی وفا نیستی فقط سرت خیلی شلوغه
کفش گرون میپوشی پس چرا ارزون پا میدی؟
دنبال چیزی میگردی: فک کن ببین کجا گذاشتی
لات باش، ولی خاکی باش
برای داشتنت دلی را به دریا زدم که از آب میترسید...
تو مثل من زمستونی نداری که باشه لحظه چشم انتظاری
سایهای از خویش بر دیوار پیدا کردهام فصل تنهایی سر آمد یار پیدا کردهام
یک نظر دیدم و تاوان دو عالم دادم..
در برف و باران چتر و بارانی ندارم اما خوشم چون درد پنهانی ندارم
دلبری و دلفریبی جامه ی رزم توبود
اکنون زبان هیس برایم خوشایندتر است دلم سکوت را خواهان است
نقشه کشیده ام به بندبکشانم حسرت آرزویت را در کوچه ی غربت
ز غم مباش غمین و مشو ز شادی شاد که شادی و غمِ گیتی نمیکنند دوام ...
در آی از دَرَم ای صبح آرزومندان که سوخت شمع من از انتظارِ خندهى تو
گره از دلم باز میکند نگاهت....
بهار مردمى ها دى شد... زمان مهربانى طى شد...
من همانم که تمامم شده است وقف دل تو
خوش به حال من ودریا و غروب و خورشید و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید
الهی قربون خنده های قشنگت عشقم
وطنم؟ آنجا که تویی ...
دو پرنده یادمانِ پروازی و گلویی خاموش یادمانِ آوازی.
دل به دل راه ندارد که به عینی دیدم دل من غرق در آشوب و لبش خندان بود