متن دلنوشته
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات دلنوشته
می زنم مهر سکو تی بر دلم، تاکس نداند درد من
عاشقم، دیوانه ام، سر گشته وبی خانه ام
یا ربا، گرکنی لطفی به ما دنیا شود قربان ما
گرکنی مهری به ما دنیا رود از یاد ما
یا ربا،حیران کویت گشته ام، فانوست راهت را، بنه در پیش پایم...
هیچی برای یه عاشق تلخ تر و سخت تر از این نیست که احساس کنه رفتارِ معشوقش
دیگه اون عشق سابق رو نداره...🚶🏻♀
از عاشقتون غافل نشید🙂
خب؟!
پروردگارا، از تو ممنونم که خود را در قالب عشقی که به من دادی نمایان کردی و بخشش و بزرگواریت را در او به من نشان دادی، چقدر از تو دور بودم تا وقتیکه مرا به آغوش کشیدی...
تو را سپاس بیکران ای مهربانترین مهربانان
💚
باید وجودم را شست بجای چشمهایم،
زیرا چشیدن تو غسل تعمید میخواهد!
آخر کجای دنیا دیده ای آدمی را که، از پس بدیهایت لبانش را با لبخند تقدیم تو کند!
M.S
*دیدی یه وقتایی میگی این لباس قشنگه ها! اما به من نمیاد..*
*میخوام بگم تو زندگی هم همینه؛ خیلی از آدم ها قشنگن، ولی نه برای کنار ما* *بودن.... »*
قوی باش، دقیقا آن زمانیکه زمین خوردی و به چشم دیدی سر زانوهایت خون آلود شده و هیچ کسی برای کمکت نمی آید
انتظار کمک از هیچ کسی نداشته باش
بلند شو
سینه ات را جلو بده، و طوری به راهت ادامه بده که نه انگار زخمی شده ای
قوی...
باید گاهی دست کشید ....
از دویدن، تکرار کردن....
باید گاهی ایستاد نفسی تازه کرد
باید گاهی بخودمان بیاییم و بایستیم و سکوت کنیم و در سکوت خودمان را پیدا کنیم!
این دویدن ها، آدم را از خودش دور می کند
باید گاهی دست کشید
از همین چیزهای تکراری که...
زندگی ادامه دارد....
با تمام غم ها، اشک ها، گلایه ها و فریادها....!
با تمامی گرانی ها، نداشتن ها....!
زندگی همین است دیگر.... زنده گیییی
یک زنده بودن کش دار و ادامه دار
اینقدر در لاک غم فرو بروی که چه؟
کدام دلش برایت میسوزد... زندگی؟ زمان؟ عمر؟
کم آوردی؟......
زمان چیز عجیبیست !
آنقدر عجول است که حتی نمی ایستد کمی با آن گپ بزنی!!
مثل همان کودک پرانرژی و بازیگوشی که نمی خواهد به حرف بزرگ ترها گوش دهد
یا شبیه همان موتور سواری که کلاه گذاشته و صدایی نمیشنود و میگازد و میرود و تو فقط صدایش...
لایق تو کسی نیست جز آن کسی که :
تو را انتخاب کند … نه امتحان
تو را نگاه کند … نه اینکه ببیند
تو را حس کند … نه اینکه لمست کند
تو را بسازد … نه اینکه بسوزاند
تو را بیاراید … نه اینکه بیازارد
تو را بخنداند...
بعضی وقت ها خوبه که رابطه رو تموم کنی،
خوبه که دوست چندین ساله رو کنار بذاری،
خوبه که از یه کار خسته کننده استعفا بدی،
خوبه که روز هایی رو فقط استراحت کنی،
خوبه که از شهر قدیمیت فاصله بگیری،
خوبه که کشورت رو برای همیشه ترک کنی،
خوبه...
دختری که مقابل تو نشسته از هر دختر دیگری قوی تر و مستحکم تر است.
هیچ چیز نمی تواند او را ناراحت کند ،حتی تو!
تویی که او را گاها نادیده می گیری،
شیطنت هایش را ،خندیدن و شاد بودنش را
اما او تنها به تو! می خندد
دختری که...
میگن بارون، لحظه ها رو خاطره می کنه.
میگن بارون، روی شیشه ی دل وقتی می شینه غم و از بین می بره .
میگن وقتی زیر بارون دعا کنی، دعاهات قبول میشه.
نمی دونم این ها راستن یا دروغ.
شاید هم هر دو باشن، شاید هم نه.
اما این...
روز دختر مبارک
دنیای دختران
عروسک و لاک و تل و سنجاق نیست
دنیای دختران یک بغل آرامش است و بازی کودکانه اش
دنیای دختران اشک و غم و سرکوب نیست
این دختر است که نباشد می میرد طبع لطیف شعر
می خشکد اشک شوق در چشم آدمی
این دختر...
*وقتی که هیچکس نموند و فقط خودم پیشِ
خودم بودم؛ کوبیدی رو شونم و گفتی:اَمنه
خیالت راحت؛ تکیه بده ... از اون روز به بعد
شدی خواهریم! شدی تکیه گاه♡
┄┅┄┅✶💙✶┅┄┅┄✨
حداقل وقتی میخوای بگی چیزیت
نشده، قبلش صداتو صاف نکن!
حداقل پشتتو بهم نکن که یه
وقت صورتتو نبینم...
حداقل تند تند پلک نزن که
اشک از چشمات جمع شه!
حداقل بعد از پنج دقیقه تایپ
نکن چیزیم نشده!
حداقل فک نکن نمیفهمم چیزیت
نشده و به خاطر اینکه چیزیت...
یه سکوتی هم هست
مال وقتی که یه حرفی میشنوی که نباید میشنیدی
شُکه شدی، انگار همه اندام های بدنت مثل فیلم هندی ها زل زدن به حرفه و با تعجب نگاش میکنن.
صدای شکستن قلب، سکوت روهم میشکنه:)
از لحاظ علمی ثابت شده وقتی یکیو دوست داری؛
لحن حرف زدنت باهاش و نوع نگاه کردنت بهش با بقیه فرق داره!
اینو حتی شاید تو نفهمی ولی بقیه میتونن متوجه بشن:))