زندگی مثل بستنیِ ، تا آب نشده باید ازش لذت برد
زندگی معنی پیچیده ای ندارد ! همین که تو باشی ... این تمام زندگی است ...️ ️️️
«ارزش هرلحظه از زندگی حقیقتاً بیقیمت است. همه ما از مهلتی که داریم ناآگاهیم ولی طبع انسان این است که آن را در نظر نمیآورد. فرصت و لذت زندگی با کیفیت در زمان حال را نباید از دست داد. شاید فردا که سهل است اصلاً لحظه دیگری در کار نباشد.»
+ اولویت اول زندگیت چیه؟؟ - من زندگیم اولویت نداره، همش تویی ..
خودکشی خز شده جرات داری زندگی کن
اگه از مشکلاتم واست میگم یعنی اینکه یه نقشی تو زندگیم داری
کلا زندگی یه بلاهایی سرمون آورده که هر وقت داره بهمون خوش میگذره حس میکنیم یه جای کار میلَنگه
یبار،فقط یبار با خودتون بگین،ما که آخرش میمیریم،حالا چه فرقی داره چطوری زندگی میکنیم؟
یجوری توی رویاهاتون زندگی نکنین اگه یه روزی قصد برگشتن به زندگی واقعی رو داشتین چیزی جز یه مشت خاطره از اینور اونور براتون نمونده باشه
زندگی به من آموخت آنکه کام دیگری را تلخ می کند غیر ممکن است کام خودش شیرین باشد
بغلم کن که هوا سرد تر از این نشود زندگی خوب شود ... باد خبرچین نشود ... بی هوا بوسه بزن، عشق دو چندان بشود بوسه آنگاه قشنگ است که تمرین نشود! . . .
باران می بارد عشق چتر می گشاید باران تگرگ دانه می بارد عشق سقفی می شود باران پاییز دانه می بارد عشق بهار می شود باران مرگ دانه می بارد عشق زندگی می شود باران باز می ایستد
زندگی رو برا خودت سخت نکن با سختی زندگی بجنگ تا همه حظ کنن
زندگی بهم یاد داد همه رو ببرم رو انگشت وسطیم
نه با عشقمون زندگی کردیم نه با زندگیمون عشق کردیم
آن همه مرگ ارزش این زندگی را داشت؟!
یک گنجهای ، کشویی ، چیزی هم باشد که آدم «چه خوبه که هست»هایش را بگذارد توش ؛ هر از گاهی که همهی آدمها ناامیدش میکنند از بودن ، بازش کند ، گنجینهاش را نگاه کند ، دست بکشد ، لبخند بدود توی صورتش ، کشو را ببندد ، یک...
در زندگی دو موهبت وجود دارد : کتاب و دوست و این دو باید از لحاظ تعداد ، دقیقاً عکس هم باشند ! تعداد زیادی کتاب و عدۀ انگشتشماری دوست ...
...آدمی در سفر ساده هم ای دل حتی بند کفشش اجل و دسته کیفش مرگ است زندگی یک غزل نیمه تمام است بدان که به هر وزن بگوییم ردیفش مرگ است
من وجود دارم من هستم من اینجا هستم، من در حال شدن هستم، تنها من هستم که زندگیم را میسازم. تنها من و نه هیچ کس دیگر... من باید با کمبودها، خطاها و گناهان و اشتباهات خود رو در رو قرار گیرم. از نبودن من هیچکس به قدر من رنج...
شاید از من دل برید، اما فراموشم نکرد زندگی جز شاید و اما، چه دارد با خودش؟
کسی نیست ، بیا زندگی را بدُزدیم آن وقت میان دو دیدار قسمت کنیم
تکمیلم کن با دستهایت تو که دست داشته باشی در این زندگی همه چیز آرام است..
اینقدر ورق های زندگی ام را به هم نریز حکم همان دل است که فقط برای تو می تپد ️️️