عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من قصهی عشق شود قصهی بیماری من ...
من لال شوم از تو به غیر از تو بخواهم...
زیر بارانِ بهاری رو به من میایستی گریههای هر شبم را صحنهسازی میکنی! .
دردم همه در مصرع بعد است من ماندم و او رفت و نیامد...!
در من عجیب ریشه دوانده ست مهر او زورم به این درخت ِتناور نمی رسد
امیدوارم به آرزوهای قشنگت برسی... کریسمس مبارک عزیزم
بدترینکاری کهمیتونیدرحق یکیبکنیاینهکه عاشقشنباشیوعاشقشکنی!
از شروع این جهان مرد از پیِ زن می دوید از پیِ مردان دویدن را زلیخا باب کرد
من و تو ساحل و دریای همیم - اما نه! ساحل اینقدر که در فاصله با دریا نیست
تا زمانی زندهایم از هم همه بیگانهایم در عزاها روی همدیگر ببوسیدن چه سود
زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود
آدما عوض نمیشن خرشون از پل میگذره..
شاید شما به شوخی مسخرمون کنید ولی ما جدی ناراحت میشیم
یه سری حرفارو که مشینوی وسط جهنمم باشی از سردی میلرزی...
-چرا کشتیش؟ -آقای قاضی،انلاین بود ولی جواب نمیداد
درد من پول است و درمان نیز هم
تونل به آدم یاد میده که همیشه یه راهی هست،حتی تو دلِ سنگ
بعضی وقتا نبودن بعضیا بهتر از بودنشونه
میخواستم بگم چقدر دلم واست تنگ شده … اما هی میگفتم : دیگه چه خبر
اشتباه من اینه ک فک میکنم ، اون رفتارِ دوسداشتنیشو فقط با من داره
زمستون رو بیخیال سرمایی به اندازه ی سرمای بی توجهی وجود نداره
گفته بودم به کسی عشق نخواهم ورزید آمدیّ وُ همهی فرضیهها ریخت به هم !
لبخندهای زیبایت آرزوهای منند بخند تا یکی یکی برآورده شوند
من اگه ازمایش اعتیاد بدم؛ جوابش میشه تو