متن دلنوشته
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات دلنوشته
گذشت زمان آدم ها را نه منطقی می کند و نه عاقل.
فقط خسته می شوند و دست می کشند از خواسته هایشان!
زمان چیزِ عجیبی ست، می دود، به سرعت جلو می رود، مانند یک دونده دومیدانی. و زمانی که به صفر می رسد، آن لحظه است که می...
خاصیت آدم های مهربان و ساده
همین است:
محبت بی چشمداشت
صداقت
و اینکه یک وجهی هست
اما سخت ترین جای داستان اینه که
آخر قصه تنها شخصی که از خوبی های خودش بدی می بینه خود فرد مهربانه
میدونی چیه تنها کسی که تا آخر همراه و کنارت می...
گاهی بایددر گوشه های سکوت و میان مشتی خاطره،خودت را با خودت تنها بگذاری.
گاهی باید دست نگاهت را بگیری و سر بر شانه احساسات،به قلبت خیره شوی تا ببینی وجودت آهمند چه خواسته هایی شده.
آن موقع است دنیایت پر میشود از ابتلال آرزوهایی که مدت ها پیش زخم...
*همیشه دلتنگی به خاطر نبود کسی *
*نیست.. گاهی به خاطر بودن کسیه*
*که حواسش به تو نیست:))!✨*
همه قرار نیست بادوام بمونن
گاهی آدما میان تو زندگیت تا بهت نشون بدن چی درسته چی غلط ؛
تا بهت بگن میتونی چه کسی باشی ؛
تا بهت یاد بدن خودتو دوست داشته باشی ؛
تا حالتو واسه لحظه ای کوتاه بهتر کنن ؛
همه تا ابد نمی مونن...
*دوام بیار..*
*حتی اگر طاقتت تمام شده، *
*حتی اگر از زمین و زمانه بریدی،*
*حتی اگر به بدترین شکل کم آوردی،*
*در ذهنت مرور کن:*
*تمامِ آن ثانیه هایی که مطمئن بودی نمیشود تمامِ آن لحظه هایی که فکر* *میکردی پایانِ راه است، بینی؟! *
*خدا حواسش به همه...
*یادته اون روزو ک زنگ زدم
حالم خیلی بد بود..
بهت گفتم میخام بمیرم:)
دعوام کردی گفتی
چی میگی تو دیوونه تو نباشی من دل خوش کنم ب چی؟!.
یادته دلداریم دادی که
این روزامون تموم میشن
برمیگردی پیشم!
گفتی ک ناراحت نباشم
از این حرفا نزنم
همه چی درست...
-با اینکه ندیدمت
با اینکه دستهاتو نگرفتم
با اینکه خودمو تو بغلت مچاله نکردم
با اینکه خودمو تو دریای چشمهات ندیدم
با اینکه دوری
با اینکه دورم
با اینکه کاملِ کامل ندارمت
ولی نداشتنتم قشنگه؛به داشتن خیلیها می ارزه!
راستی جهت یادآوری
من از همین دور بغلت میکنم
یادت نره...
اُوِردُوزِ مَغزی دَر اَثَرِ مَصرَفِ زیادِ فِڪر..!
- گاهۍ وَقتا تم ومِ وج ودټ گریہ میکن ں
جُز چشات . . .
*پروردگارا*
*دلم میخواهد آرام صدایت ڪنم:*
*«یارب العالمین»*
*وبگویم:*
*توخودآرامشی*
*ومن، خودِخودِبیقرار...*
*«الهے وربے من لے غیرڪ*
:)
خیابان نفس نفس می زد، باران نزدیک که می شد از حرارت نفس ها بخار می شد.
از آسمان صدای گریه اش می آمد .
میگفت جان پدر نشد آنطور که میخواهم از تو مواظبت کنم
اما تو قول بده مرا نزد الله رو سفید کنی
عشق قشنگترین چیزیه که هر کسی توی زندگیش تجربه میکنه و خیلی از ما فکر میکنیم در نوجوانی دچار عشق شدیم و فکر میکنیم باید بر اساس احساسات تصمیم بگیریم در صورتی که اشتباه ترین کار ممکن رو انجام میدیم .
اسم این احساس و روابط عشق نیست و ما...
نمیدانم نامش را چه بگذارم مرگ یا جنون ¿¡
زمانی که در صفحه شطرنج زندگی
شاهم را به ناچار به سربازان رقیبم تسلیم کردم
و اینگونه بود که در زندگی کیش و مات شدم
قلب که عاشق نمی شود!
قلبِ بیچاره در گوشه ی زندانِ سینه کز کرده و گاه و بی گاه متهم می شود به جرم عاشقی.
و گناه کار اصلی اما، آزادانه پادشاهی می کند!
گناه کاری که خود با خود می جنگد و در گیر و دارِ عاشقی و عاقلی،...
زندگی کردن مانند بازی با برج هیجان است
میچینی میچینی پله پله بالا میروی
و ناگهان نمیدانی در انتخاب کدام شماره اشتباه کردی
که حالا برجت خراب شده
فکر میکنی بار بعدی بیشتر تلاش میکنی
تا چینه ات را انتخاب کنی
آری زندگی یعنی پستی و بلندی
پس نباید هیچ...
یه روزکه کنارش نشسته بودم و موهامو افشون کرده بودم
و از هر دری براش حرف میزدم و بلبل زبونی میکردم
با شوق به حرفام گوش میداد و تیکه تیکه موهامو دور انگشتش میپیچید
و با حرارت بهشون نگاه میکرد
شاید از همون روز به بعد بود که با حرارتِ...