متن کوتاه
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات کوتاه
این دلیری در عدو، از بیخودی خندیدن است
خنده بر سگ هم بر او دندان نمایش دادن است
یک روز می فهمی:
هر آدمی برای تو معجزه ای دارد!
حالا یکی با آمدنش، یکی هم با رفتنش...
فرقی ندارد...
کجای جهان ایستاده ای!
من در خیالم با تو
از تمام مرزها گذشته ام.
من دلیل اشک هایم را نمی دانم!
اما میدانم اگر....
تو در آغوشم بگیری، خوب میشوم.
«آغاز، موجِ دلهره!
پایان، اوجِ دلهره!
در این میان، دل آرام باش!»
آهنگ نبودنت
بزرگترین سمفونی تاریخ خواهد بود
فقط نمیدانم
مردم زبان سکوت می فهمند..
تو را که بوسیدم
ساعتِ مچیام
به زبان دیگری تیکتاک کرد
בر هـــراســـم،
کـہ مباבا ز لبت بوسـہ نچینم و بمیرم یک בم.
سیلاب چشمانم چهها با دل نکرد
جز زخم هجران مرهمی حاصل نکرد
سکوت بلند ترین فریادی است
که واژه ها از آن جا مانده اند...!
خنـבیـבے و בر کنج همان گونـہ ے چالت،
בل ما سخت افـتاב و شکست.
بین بودن و نبودن مانده ام ...
دارمش اما ندارمش...
واین هستی و نیستی کلافه ام می کند...
من شاعر آیینه ی چشم تو هستم
بی تو غزل هایم به غیر از نقطه چین نیست
اما زبانم لال اگر روزی نباشی
بامن کسی غیراز خیالت همنشین نیست
با چشم بسته می شناسم آسمان را
حس می کنم با تو دلم اهل زمین نیست
وا می شود درها به روی من پیاپی
دور و برم آثاری از دیوار چین نیست
با تو دلم در بند حرف آن و این نیست
دنیا کنار تو برایم جز یقین نیست
واژه را در بــغلِ واژه نشــاندم ای عشق
من از آن روز که دل، پایِ دلت باخته ام