ترسو قبل از مرگش بارها میمیرد؛ دلیر فقط یک بار طعم آن را میچشد.
از تنهایی،بمیر، ولی،زاپاس عشق کسی نشو.....️
فقط سعی کن همه ی غمهاتو فراموش کنی و خوش بگذرونی
بعضی درد هارو باید انقد باهاش قدم بزنی که یا اون تموم شه یا تو....
برای دیگران بودی برای دیگران ماندی و من با بغض میگویم لیاقتم را نداشت ...
کاش... یکی باشه که وقتی باهاش حرف میزنی سبک تر بشی نه پشیمون
تو رفاقت عین پَت و مَت باشید، با اینکه دنیا رو خراب میکنن همو خراب نمیکنن
انقدر توی زندگیمون کسی نبوده یکی هم میاد بلد نیستیم چطور نگهش داریم
آرِزو کُنَمِت، بَراوَردِه شُدَن بَلَدی...؟
خودکشی خز شده جرات داری زندگی کن
تکرار شدن لبخند اونیکه دوستش داریم از هر تکراری لذت بخش تره ️️️
لذت زیاده تو دنیا ولی هیچکدوم مثل غرق شدن تو چشمانت نیست ️️️
با اعتماد آدما بازی نکنین اونا تا آخر عمرشون درگیر دروغای شما میشن...
عزرائیل برای خیلیا فرشته ی نجاته
گاهی شادترین غمگین جهانم....
هرکیو فکر میکردم مثل بقیه نیست دقیقا مثل بقیه تر بود
وقتی کسی اندازت نیست دست به سایز خودت نزن
سکوت چه زیباست وقتی همه دروغ میگویند
همیشه امیدوار باش اما هیچوقت انتظار نداشته باش
خواهِشا تو هَر سِنے کِه هَستید اَزش لذٺ بِبرید ، خَرابِش نَکُنید
وقتی بخشیدید بهبود یافته اید. وقتی اهمیت ندادید بزرگ شده اید
هیچوقت به امید تغییر دادن کسی وارد زندگیش نشیم
با این وضعیتی ک توش گیر کردیم...! احتمالا یجا دیگ مردیم اینجا جهنم مونه