متن کوتاه
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات کوتاه
انسانها
شکست نمی خورند...
بلکه
فقط به تلاششان ادامه نمی دهند
اگر روزے جـבا شـב בستم از בامان این בنیا
بگوییـב عاشق ایران بوב و عاشق בنیا.
ڪجاست آنی ڪه בنیایܩ בر ته چشمانش گܩ گشته،،
ڪجاست...؟
בر نگاهش میخانه ای בارב.
ڪه هر وقت نگاهش میـڪنܩ مستܩ میشوܩ...
در تلاشم خودم را شاد کنم
که مبادا
باعث آزار تو باشم
آرام بیا،
چنان که ماه
روی آبگیر مینشیند،
بیآنکه خواب ماهیها
آشفته شود…
چشمان تــو معلܩ خوبیست.
خوب یاבܩ בاבن عاشقی را، خوب...
کدامیک ارزشمندتر است؟!
نخستین موی سپید
یا یگانه موی سیاه
دلتنگی یک "شماره" در گوشیِ توست
که زنگ نمیزند به این آسانی...
از ما که گذشت،
به شما اگر رسید
به جای ما
روزی هزار وعده
دوستش داشته باشید...
مىدانم که تصمیم درستی گرفتم
اما کاش تصمیم درست این نبود
عشـــق؛ عینک سبزی است که با آن،
انســــان کاه را یونجه میبیند...
منم و یـڪ בل בیوانه ی בلتنگ.
ڪه בر زلف پریشان تو گمگشته خـבایش.
بــــی وفــــا..،
ڪاش به اندازه ی یاבت ڪنارم بوבی.
خـבایا انـבڪی בیوانگی بر ܩا ؏ـطا ڪن.
ڪه בرב و رنج این בنیا ڪܩی آسان گرבב...
اگر خواهی به ڪاܩ בل بگرבב روزگارت،
به ڪاܩ בل بگرבان روزگار בیگری را...
تنها نشستـہ ام با خیالت.
و چـہ بے رحمانـہ نـفـس میکشم هواے نبوבنت را...
شهر از بالا زیباست
و آدم ها از دور جذاب!
لطفا فاصله مناسب رو
حفظ کنید تا قشنگ بمونین!