دست همیشه به معنای آغوش نیست ! گاهی فقط امنیت است . . . فقط مثل «دست پدر» !!!
تولدت مبارک ابرقهرمان زندگی من. هر روز بزرگتر شدم، لحظههای با تو بودن را گرانبهاتر یافتم. قلب من تنها گرمای خود را از آغوش تو میگیرد.
چهل زمستان حریف آغوش گرمت نمی شوند
من سرما زده را گرم در آغوش بگیر به هوای بغلت بود که سرما خوردم
و چقدر جای امنی ست آغوش کسی که بی واهمه دوستت دارد ...️ ️️️
در آغوش می گیرم/ولنتاین را/کرونا هم باشد
با تو خوشبخت ترین عاشق تاریخ منم ای که آغوش پر از زندگی ات شد وطنم ️️️
در این زندگی تنها یک آغوش میخواهم از تمام این هستی،آن هم آغوش توست
آغوشِ تو آن قفسِ شیرینى است که هیچ پَرنده ای قصدِ رهایى از آن را ندارد... ️️️
سر زده که میایی/لوس میشود/خانه/بشکن میزند/اغوش...//
بیا بلندترین روزهای سال را بیشتر عاشقی کنیم دلم یک آغوش میخواهد گرم تر از ظهر تابستان که فصل دلبرانه ی فرصت هاست! این روزها دوستت دارم ها عجیب می چسبند...
همیشه کسانی هستند که در نهایت دلتنگی نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم بدترین اتفاق شاید همین باشد...
مرا جوری در آغوش بگیر که انگار فردا میمیرم ! و فردا چطور ؟ جوری در آغوشم بگیر که انگار از مرگ بازگشتهام !
به تو دچار شده ام وضعیت حادیست! به مراقبتهای ویژه نیاز دارم به بوسه وآغوشت.
باز شب شد در خیالم مقصدم آغوش توست ... ️️️
هوای سرد زمستان بهانه ای عالی برای در آغوش گرفتن است
بخت اگر بیدار باشد خواب بردارد مرا یکسر از بستر در آغوش تو بگذارد مرا!
مثلِ بهمن بیا ... ! به آغوش بِکش تمامم را ...
بهشت چه کوچک میشود وقتی تو را در آغوش میگیرم.
من اگر نقاش بودم را هر شب تو را به آغوش میکشیدم ️️️
هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد
خدایاتورواچهکسیدرآغوشمیگیرد کهاینگونهآرامی...
درخت سیب میوه سرخ وشیرینش را پس از در آغوش گرفتنم هدیه داد
میروم تا که در آغوش کشم یاد تو را