سعی کنید برای خوب بودن روی خودتون کار کنید نه رو عکساتون
نه با عشقمون زندگی کردیم نه با زندگیمون عشق کردیم
عشق تو امید بخش جان من است
اشتباه دوست داشتَنَت آنجا بود که دیر آغازَش کردم ...
من که اصرار ندارم تو خودت مختاری؛ یا بمان،یا که نرو یا نگهت میدارم...
خاطرات تو و دنیای مرا سوزاندند تا فراموش شود یاد تو، هرچند نشد
مثل خاراندن یک زخم پس از خوب شدن، یادیکعشقعذابیستکهلذتدارد
کاش فردا خبرم را برسانند به تو هم تو آرام شوی هم دل سرگشته ی من..
گفتهبودیبلدی حالمراخوبکنی... حالماخوبخراباست، بهآندستنزن!
گل سرخی که دهانم ز دهانش بر داشت آنقدَر سخت مکیدم که گلابش کردم
هرچه او ناز و ادا کرد مجابش کردم تا رضاخان شدم و کشف حجابش کردم
عاشقش بودم و او قدر بُزی فهم نداشت چه کنم باز که او حبهی انگور من است
ای آنکه دوست میدارمت اما ندارمت ...
بذر را در شوره زاری کاشتن بی حاصل است! صبر کن تا یک زمین قابلی پیدا شود....
دیر کن اما بیا...
آن همه مرگ ارزش این زندگی را داشت؟!
من شاعرم و تنها ثروتم ، دفتر شعرم و چشمهای قشنگ توست
تنهایی چیزهای زیادی به انسان میآموزد اما تو نرو ، بگذار من نادان بمانم
بسترم صدف خالی یک تنهاییست و تو چون مروارید گردنْآویزِ کسانِ دگری
یک ابلهِ تحصیل کرده از یک ابله بی سواد ابله تر است ...!
دل تنگ و دست تنگ و جهان تنگ و کار تنگ از چهارسو گرفته مرا روزگار تنگ ...
همسر مهربانم عمرت به شیوه ی باران پُر از تکرارِ طراوت باد… تولدت مبارک
رفیق جان همیشه بهترینی برام تولدت مبارک
تو که خود خود عشقی تولدت مبارک تو هدیه بهشتی تولدت مبارک .