امسال زمستون خیلی قشنگه چون با تو آغاز میشه با تو نیستم با کفشم هستم
کام دلم تو بودی هر سو که میدویدم سر منزلم تو بودی هرجا که مینشستم
در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت
آدمِ بدبین ، سختی را در هر فرصتی میبیند ؛ آدمِ خوش بین فرصت را در هر سختی ...
خرم آن کس که در این محنتگاه خاطری را سبب تسکین است
دلبرا خورشید تابان ذره ای از روی تست عزیز دلم تولدت مبارک
کسی نیست ، بیا زندگی را بدُزدیم آن وقت میان دو دیدار قسمت کنیم
و من تو را به نهایت ممکن دوست داشتن به بی نهایتی عشق دوست دارم...
خوشا بہ بختِ بلندم ڪہ در ڪنارِ منی.... ️️️
آرام نمیخواهم،در جان تو آرامم...
از کسی که دوسش داری ساده دست نکش حسرتش دیوونت میکنه...! ️️️
به یک بار از جهان دل در تو بستم.....
چون یار منی ساعت دیدار خوش است ️️️
تو جان جان جهانی و نام تو عشق است..
از تمام جهان سهم من باشی و بس.. ️️️
خوش آن زمان که نکویان کنند غارت شهر مرا تو گیری و گویی که این اسیر من است
دو سومم را تو تشکیل میدهی الباقی را خیالت ... !
مرا بند کن به بند بند دلت...
بوسههارابهجانمنانداز مرداینجنگتنبهتنهستم!
دختری از امت عیسی دلم را برده است یا محمد ، همتی ده تا مسلمانش کنم
مرا آرام میدارد همین هستم بیادت ها .
سخته بخوای نبودن کسی رو باور کنی که میتونست باشه ، اما نخواست..
چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید
تو در من زنده ای... من در تو... ما هرگز نمی میریم...