چیزی نگو! تنها مرا در آغوش بگیر عشق اگر عشق باشد کارِ خودش را میکند... ️️️
حس خوبی ست در آغوش خودت پیر شوم
تو... را میتوان سرود از طعم تماسِ عشق با بوسه از نَشتِ عطرِ شیفتگی تا آغوش با همین دو سه سطر ساده ے شعر ️️️
آغوش تو تمام هستی من است..️ ️️️
آرام بغلم کن آنچنان آرام که ثانیه هاهم حسادت کنند آغوش تودنیای آرامشِ منه ️️️
عشق یعنی چشمهایش را اندازه دنیا ببینی و دنیا را اندازه آغوشش ️️️
قالبِ اشعار من قالب آغوش توست جای لبم وقت شعر روی لب گوش توست
سرِ آغوش ِ تو بین ِ من و پیراهنم دعوا بود... ️️️
گفتی میخواهم تنها باشم ؛ دلبر جان ؟ آغوش من پر است از تنهایی بیا کمی تنها باش ... ️️️
شب،پناهِ من شو.. در آغوشم بگیر تا شب را برایت معنۍ ڪنم
اتفاق خوب آبانم چه می شود بیفتی در آغوشم؟
عشق واقعی رابطه ای دوطرفه است نه اینکه یکی به تمنا بماند و دیگری سرش جای دیگری گرم باشد. عشق واقعی شور دارد دو قلب را سرشار می کند و دو نگاه را بهم می دوزد نه اینکه نگاهی نگران و چشم به در و نگاهی دیگر حواسش پرت باشد...
هر روز در آغوشِ تو نوروزِ من است ️ ️️️
توبیا ... مست در آغوش من و دل خوش دار ؛ مستیَ ت با بغلت هر دو گناهش با من ... ️️️
و عشق یعنی چشمهایش را اندازه دنیا ببینی و دنیا را اندازه آغوشش ️️️
آغوشم را برایت کنار گذاشته ام حتی بوسه هایم را شاید در عصر آغوش های یک روزه و بوسه های ساعتی! عقب مانده ام بخوانند اما من به بازوانم تنها قول تو را داده ام و سکوت لب هایم با همنشینی لب های تو خواهد شکست عزیز دلم دلت قرص...
تنها آرام بخش من آغوش توست ... ️️️
-ببوسیش{} عصر باشد و بوے آغوش و گرمی دست و لب تو این هوایی ست ڪه هر دم به سراغم آید ... عصرت عشق، جانم ️️️
زندگی با تمام فراز و نشیب هایش ایستگاهِ آرامشی دارد حوالیِ آغوشت! و عشق قطعاً همین حال خوبیست که من با حضورتو دارم. ️️️
جستجو کن عشق را در گرمیِ آغوشِ من ️
هرگز نفرینت نمی کنم فقط می خواهم آنقدر سرو شوم که تو حتی نتوانی سایه مرا در آغوشت بگیری...
عشق را فلسفه ای نیست به جز آغوشت
به همین زودی همه چیزتمام میشود واین چشمه بیقرار که ازبالای کوه سرازیراست درآغوش دریا آرام میگیرد.
اسکار قشنگترین رویا میرسه به این جمله : به سر سودای آغوش تو دارم.... ️️️