متن دلنوشته
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات دلنوشته
آدما بعضی وقتا بی دلیل دلشون میگیره
بی دلیل حالشون بد میشه
بی دلیل ضربان قلبشون غیرعادی میشه
بی دلیل از زمین و زمان شاکی میشن
بی دلیل به همه میپرن
آدما بعضی وقتا بی دلیل دیوونه میشن
اما بی دلیلِ بی دلیلم نیست
راستشو بخواید، پشت هر بی دلیل،...
مریم عزیزم؛ خواهر که داشته باشی تمام عالم هم اگر به هر بهانه ای دلت را شکستند با یک کلمه جانم که خواهرت نثارت می کند ،همه دل شکستن هایت فراموش می شوند و غباری بر آسمون زیبای دلت خواهند شد. قدرتان را می دانم و میدانم که می دانید...
مریم ؛ با تمام احساس و بی ادعا به افرادی که سلامت را جوابگو هستند محبّت کن فقط محبّت در تمام بالا و پایین شدن روزگار گم نمی شود الباقی احوالات همه به فراموشی و گاه به خاک سپرده می شوند.
خداوند را شاکرم که دوباره فرصتی داده شد تا جرآت تحول و تغییر را از پاییز فرا گیرم ،همیشه تغییر ناپسند نیست پاییز با زیبایی و طراوتش آموخت لازمه زندگی تحول است. ۱۴۰۰/۰۷/۰۱ (مریم)
جدایی بی خداحافظی خیلی تلخه انگار که انتهای فیلم تمرکز تو از دست می دی و نمی فهمیش مجبور میشی مدام برگردی و از عقب تمام شو مرور کنی اما باز اون لحظه آخر حواست پرت میشه و از دستش می دی برای همین گیر می کنی تو یه حلقه...
یادم بیاور برایت بنویسم که عشق را باید بی حساب اندوخت، اما با حساب خرج کرد.
و برایت بنویسم که هی بر این طبل پر صدا اما تو خالیِ \بی حساب دوست داشتن\ نکوبی.
که دوست داشتن حساب و کتاب دارد.
دوست داشتن حد و مرز می شناسد.
- حساب...
میدانی غصه کجاست؟!
آنجا که شاد هستند، سخن از دلگیری پاییز می زنند..
اما وقتی که باران غم بر سرشان می بارد، هوای پاییز را برای بیان حال خود به کار می برند..
مبینا سایه وند
دلتنگ که باشی. فقط یه آغوش میتونه آرومت کنه
دلگیر که باشی یه بوسه خوش حالت میکنه
دور که باشی یه حس خوب امیدوارت میکنه
عزیز که باشی همه اینا رو با هم داری
همیشه از احساساتم نسبت به آدما متنفر بودم اونا بعد یه مدت ترکم می کردن و من می موندم و دوست داشتنی که کافی نیست تا این که پذیرفتم آدمها هیچ مسئولیتی راجب احساسی که من بهشون دارم ندارن
یلدا حقوردی
تابستان اصلا نباید باشد...!
نه گرمایش مناسب است نه سرمایش مانند زمستان دوست داشتنی ست و
نه باران های بی مقدمه اش می چسبد!
روزهایش طولانی ست و انتظار کشیدن را سخت می کند
نه خبری از شکوفه ها هست نه سرسبزی و نسیم و ملایمی که بغض پریشانت را...