متن زندگی
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات زندگی
غمگین در گوشه ای نشسته بودو در تنهایی هایش غرق می شد،غبار غمها در آغوشش کشیده بودند و دست های ناراحتی نوازشش می کردند.ناراحتی آنقدر خسته اش کرده بود که کم کم داشت از پا در می آمد.کنارش رفتم و با دستانم غبار غم را از رویش تکاندم و با...
زندگی ...
دختری به انتظار نشسته است
زندگی ...
به دنبال آرامش ، دویدن است
زندگی ...
من خوب باشم ،تو بد نیست !
زندگی...
در کنار هم خوش بودن است
رعنا ابراهیمی فرد(رعناابرا)
با دلی سرگشته گاهی، یاد یاران می کنم
حس و حالم را درون سینه پنهان می کنم
اولین دیدارمان هر جا که باشد هر زمان
با زبان شعر خود آن لحظه طوفان می کنم
دعوتم کردی به آغوشت، و من این لطف را
گر که باشد ساعتی از عمر جبران...
ما آدم های ساده...
بخواهیم بد باشیم... نمی توانیم
ما آدم های ساده...
آدم بد را نمی شناسیم
حتی ویژگی های بد را نمی شناسیم
باید در اینترنت بگردیم ببینیم مثلا آدم حسود کیست؟! یا کسی که مدام برایمان بد می خواد را می گویند بدخواه... یا مثلا آدم رِند...
تا قلم بر کاغذی رانده مَشد،
جوهر اَش جمله ی خاننده مَشد،
چو نِی به تلاشی زِ جان درگیر شود،
جمله اَش نور جهان گیر شود.
احمد زیوری
زندگی چو جوی آبی است، که زِ آن می گذری، یا به او می لایی، یا زِ او سر آری، چو به او دل بستی، پس به گِل بنشستی، ورنه گر بگذشتی، به دریا سر آری.
احمد زیوری
زندگی چو جوی آبی است، که زِ آن می گذری، یا به او می لایی، یا زِ او سر آری، چو به او دل بستی، پس به گِل بنشستی، ورنه گر بگذشتی، به دریا سر آری.
• احمد زیوری •