اس ام اس
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات اس ام اس
هر چه میخواهی بکن، اما تو نشکن دل ما.
اوج گناه چشم من.
دیدن چشمان تو بود.
چشم انتظارم.
روزگار تلخ بی تو بودن به سر شود.
حق به دورت یا علی گویان بگردد یا علی
بی تو با این دل ویرانه تنها چه کنم.؟
سهمم از آن چشمان تو،
چیزی به جز حسرت نبود.
کاش میشد به نبودن های پر تکرار تو عادت کرد.
به ذوق دیدن چشمان تو در خواب.
تمام شب بیدارم.
این نبودن های پر تکرار تو،
بدجور دلگیر است.
چشمان تو برده دل و دین و همه دنیایم را.
نیستی و دلم در غم تو میسوزد.
دل گیر تو بود
وگرنه
با پرستو می رفت
ما به فدای تو شویم.
ای همه جان فدای تو.
عاشق میشوم؛
وقتی،
بهار،
اینجا،
می خندد...
آیا میشود
غریبه شد
با کسی که بوی تنش را حفظی؟!
ساده نبودم امان از تجربه بی وفایان
تمام شب خیالت را..
در آغوش خودم دارم
جز چشم تو در چشم من چشمی دگر به چشم نیاید.
بیا که آمدنت.
بهار این دل سرد زمستانیست.