متن عاشقانه
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات عاشقانه
و من؛
اگر شاعر بودم،
بند بندِ وجودت را؛
به قافیه و ردیف می کشیدم
آخ که؛
اگر شاعر بودم من ...
ای بهترین نگارگرِ زندگانی ام
من بی تو هم کبودم و هم ، ارغوانیم
در لابه لایِ هجمه یِ اندوه ، گم شدم
از شب بگیر و عمقِ سکوتش، نشانی ام
بهزادغدیری شاعر کاشانی
دلی که چشمِ امیدی به این زمانه ندارد
برای اشکِ شبانه ، سری به شانه ندارد
پرنده ای که قفس را نفس کشیده دمادم
برای پر زدن ، امّید و پشتوانه ندارد
بهزادغدیری شاعرکاشانی
دلتنگ بودم...
و چون برف بی صدا میباریدم
زود خنده های تو را در قالب سپید قاب کردم
در دیوار نرم قلب...
مینگارمت که چشم منی
زنده ام به تو ، چون جان منی
نقش تو در من بسیار است
چون نقش برف در بهار
چای در تابستان
شکوفه در...
و زن مادرم بود که آزادیش را برای زندگی ما داد
نامه عاشقانه عزیز به زیبایی یک شهر ♡
■فرشته جانم ،ماه من
انار سرخ و خوش رنگ من ، پرتقال زرد و خوش طعمم
عطرت از شهر بیرون نمیرود
و امروز تنها چند کلمه در راستای تو نوشته ام :دلم تنگ توست
پرتقال من بعد تو دیگر عاشق نشدم
کوچه...
زنده باد
لحظه ای که بی هیچ سخنی
دیدگانم در نگاهت گره خورد
این آغاز جنگی نابرابر بود
من یک نفر و تو با لشگری
انبوه از موهایت تلاطم به پا کردی
در آخر بازهم بازنده ی جنگ با تو ، منم
کوثرنجفی چشمه
@cheshme nevis
و چشمانت شهر آشوب شعرهایم
که سکرش در هیچ شرابی که هفت زمستان را دیده نمی گنجد.
و اما دستانم را که می گیری
می پرم از خواب بی حوصلگی..
قفل دستهایت جهان یک نفره را
کلید هشت میلیاردی می زند.
و امان از گرمای آغوشت؛ هرم مرداد است بر...
میگفتی سیگار نکش !
میکشیدم اما دوست داشتم...
میگفتی شبا زود بخواب !
دیر میخوابیدم اما دوست داشتم...
میگفتی تنهایی جایی نرو !
میرفتم اما دوست داشتم ...
میگفتی حرف گوش کن باش !
نبودم اما دوست داشتم...
الان سیگار نمیکشم ،
شبا زود میخوابم ،
تنهایی جایی نمیرم ،...
عطر و بوی تو را
در کوچه احساس می کنم
پنجره را باز می کنم
از خدایم
تو را تمنا می کنم
شاید این احساسم
تا ابد باشد
کراش• زدن مال طهرانی هاس
ما تُرکا میگیم
•مَن سَنینَ گُزلَرینَ حِیران اُلموشام•
یعنی من حیرون چشمای تو شدم
کوثرنجفی♡چشمه♡
سراغت را
از بهار گرفتم
صد اردی،بهشت
به پیشواز آمد
اسبِ بَد رامی ست؛
دوست داشتنت!
ببین تمام من شدی
ومن در حسرت کمی بیشتر
غرق تو شدن عاشقانه میسرایمت
لمست میکنم بی آنکه جلوه حضور باشی
صدایت میکنم بی آنکه بشنوی مرا
آه از بوی تنت
بی حضورت میپیچد به جانم
ما زنها اینگونه ایم
عاشق که میشویم دنیا ، دنیا رویا میبافیم
در رویاهایمان...
میخواهم باتو باشم.
فرقی نمی کند چند سال طول می کشد...
چند ساعت باید دوری ات را تحمل کنم.
می خواهم دستانم فقط دستان تو را لمس کند
از بوسه ی لبان تو مست شوم و
آغوش تو آرامم کند.
نغمه ی عشقمان آهنگ دوست داشتن بسازد با طرح
نگاه...