متن دلتنگی عاشقانه
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات دلتنگی عاشقانه
وقت رفتن چشم تو بوسیدم و گفتم بمان،
اما نماندی.
لعنت به هوایی که تو را یاد من انداخت.
چه میشد ماهی عیدت خودم بودم به تنهایی
گهی با پشت ناخن میزدی بر شیشه ی تنگم
می خواهم فریاد بکشم اما بر سر چه کسی...
تو؟
هرگز...
می خواهم نفرین کنم چه کسی را...
تو؟
هرگز...
می خواهم یک دل سیر گریه کنم برای چه کسی...
به غیر از تو؟
هرگز...
و می خواهم بمیرم برای چه کسی...
باز هم به غیر از تو؟
هرگز...
آری...
شاید با تو به پایان برسد، این همه دلتنگی من.
کاش پر تکرار بود، لحظه ی بوسیدن تو.
همه چیزی تکراری بود، جز بودنت.
بغض مرا شکست، خاطراتت.
نیازمندم به یک آغوش، به یک بوسه، به یک تو.
از تو فقط یه خاطره مونده به جا.
چشم تو و چشم تو و چشم تو.
عاشقی قصه ی تلخیست میان من و تو.
که فقط من به تو دل بستم و تو بی خبری.
قسمت این بود،
نشود قسمت ما، ما بشویم.
تنگ چشمان تو میشود دلم، گهگاهی.
مگر دلتنگی چند کلمه است؟
که آسمان را برهنه می کند
و روی کاغذ می بارد
باور کن که پشت پای تو این باغ
سیب خُشکید...
مو پریشانی و من در به در موی پریشان توام.
در میان خاطراتم، تو را سخت در آغوش گرفتم.
بمان ، که مرا با خیالت توان زندگی نیست.
بی پناه و خسته دل، چشم به راهم که بیایی.
دلیل این همه دردهای تکراری، سیه چشمان توست.
چشم تــــــو،
خوب بلد بود بدزدد دل ما.
کیلومترها فاصله دارم
از آرامشی که آرزویش را داشتم.